loading...
فراترینها | خاص ترین وعجیبترین و کمیاب ترین آموزش علمی فرهنگی هنری ورزشی فناوری آشپزی زناشوی
کیا بازدید : 2850 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

نگاهي به عكس‌هاي نوجواني‌تان بيندازيد. آنچه اين عكس‌ها را در نگاه شما عجيب و گاهي خنده‌دار مي‌كند، دماغ بزرگ روزهاي بلوغ‌تان نيست؛ بلكه ژست‌هاي از رده خارج شده و لباس‌هايي است كه با ظاهر اين روزهاي شما زمين تا آسمان تفاوت دارد. اگر مي‌خواهيد 10 سال بعد به عكس‌هاي امروزتان نخنديد و اگر مي‌خواهيد دوربين مقابل‌تان زيباترين چهره را از شما به تصوير بكشد، نگاهي به اين نكات بيندازيد. ما به شما مي‌گوييم چه بپوشيد، چطور آرايش كنيد و چه ژستي بگيريد تا زيباتر به نظر برسيد.


تابستاني شويد

اگر كلاه حصيري براي رفتن به آتليه آماده كرده‌ايد، يك تيپ تابستاني بزنيد. كلاه حصيري را نمي‌توانيد با يك ژاكت يا كت ست كنيد. براي گرفتن عكسي زيبا بد نيست با پاي برهنه يا يك صندل تابستاني مقابل دوربين بايستيد.


همرنگ نه، هم طیف شوید

 درعكس‌هاي دونفره يا بيشتر،لازم نيست لباس همگي شما همرنگ باشد چون تصوير،كمي خسته‌كننده مي‌شود ولي اصل تناسب را هرگز فراموش نكنيد و از لباس‌هايي با يك طيف رنگ يا مكمل هم استفاده كنيد.مثلا پوشيدن لباس‌هايي با رنگ بنفش، ياسي و صورتي كمرنگ كه در يك طيف هستند، عكس را جذاب‌تر مي‌كند.

کفش شیشه‌ای بپوشید

 اگر قرار است چند عكس بگيريد ولي براي همه آنها كفش يا صندل مناسب نداريد، بهتر است يك صندل شيشه‌اي و بيرنگ تهيه كنيد تا به همه لباس‌هاي شما بيايد به اين ترتيب نيازچنداني به عوض كردن كفش درعكس‌هاي مختلف خود نداريد.


اگر بلند قد هستید، در عکس از كمربند پهن و اگر كوتاه قد هستید از كمربند باريك استفاده كنید. اگر هم رنگ كمربند با كفش‌تان يكي باشد بهتر است.درضمن با كفش براق، كمربند براق ببنديد و اگر هم كفش شما مات است بهتر است كمربند مات انتخاب كنيد.


بهترین انتخاب برای روز عکاسی، استفاده از لباس‌های تک رنگ است. لباس گل گلی یا پیراهنی که طرحی شلوغ دارد، تمرکز بیننده را از چهره به سمت لباس هدایت می‌کند و باعث می‌شود بیننده‌ها زیبایی عکس شما را نبینند.  اگر در پيراهن يا تاپ شما رنگ‌هاي زيادي وجود دارد يا طرح آن شلوغ است، حتما از شلوار يا دامني ساده استفاده كنيد.


هیچ کس دوست ندارد تصویر صورت برق افتاده‌اش را در عکسش ببیند. به همین دلیل هنگام عکاسی نباید سراغ لباس‌هایی که برق می‌زنند، بروید. گفتیم که بهترین انتخاب برای شما یک بلوز ساده است، اما رنگ بلوز ساده شما نباید براق باشد. یک رنگ طوسی مات، مسلما نسبت به لباس ساتن طوسی شما را در عکس زیباتر نشان می‌دهد.

یادتان نرود که قرار است این عکس را 10 سال دیگر هم نگاه کنید. پس لباسی ساده،شيك و كلاسيك بپوشید تا بعدها به ظاهر عجیب‌تان نخندید.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    کدهای اختصاصی
    <--! code --> <--! code -->